پیام تسلیت دو نماینده استان یزد به مناسبت درگذشت یک معلم (مرحوم  شمس الدین خرمی)


یزدفردا "
در ایام شهادت نهمین اختر آسمان ولایت و امامت ، یکی از صدیق ترین فرهنگیان و مدیران آموزش و پرورش استان یزد جناب آقای سیدمحمود شمس الدین خرمی درگذشت
در همین رابطه
علی اکبر اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق ومحمدرضا تابش نماینده مردم اردکان با صدور اطلاعیه مشترکی  درگذشت این عزیز فرهنگی را تسلیت گفتند .

متن اطلاعیه نمایندگان مردم یزد و صدوق و اردکان بمناسبت فقدان مرحوم زنده یاد جناب آقای شمس الدین خرمی به شرح زیر است :

انا لله و انا الیه راجعون
در ایام شهادت نهمین اختر آسمان ولایت و امامت ، درگذشت یکی از صدیق ترین فرهنگیان و مدیران آموزش و پرورش استان یزد جناب آقای سیدمحمود شمس الدین خرمی را باطلاع همه فرهنگدوستان و اصحاب تعلیم و تربیت می رساند.
استاد ارجمند فرهنگی فرهیخته زنده یاد مرحوم شمس الدین خرمی از جمله معلمین ارجمندی بود که در طول 30 سال خدمت بویژه دوران مسئولیت دبیرستان رسولیان( وابسته به گروه فرهنگی علوی یزد) در کنار شهید بزرگوار دکتر سید رضا پاکنژاد در دو بعد آموزشی و پرورشی به ترتیب شاگردانی پرداخت که اکثراً درصحنه های قبل و بعد از انقلاب منشاء خیر و برکت بودند و مسئولیت های خطیری را دراین سالها بعهده داشتند.
این ضایعه را به خانواده محترم آن فقید سعید بویژه فرزند گرامیشان سرکار خانم دکتر شمس الدین خرمی وسایر فرزندان، بستگان، دوستان و عموم فرهنگیان متعهد استان وشاگردان آن بزرگوارتسلیت گفته برای ایشان رحمت واسعه الهی و حشر و نشر با اجداد طاهرینش مسئالت داریم.
 علی اکبر اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق ومحمدرضا تابش نماینده مردم اردکان
( از دانش آموختگان دبیرستان رسولیان)

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا